april 45 ergens in midden nederland

Hoi Mede modelbouwers,

Hier bij volgen een paar foto's van mij dio waar ik momenteel mee bezig ben De Dio moet voor stellen dat engelse troepen ergens in midden nederland een rustpauze houden

img4276pz7.jpg

img4277bg5.jpg

img4278wn4.jpg

img4282fa5.jpg

img4250kt1.jpg

groeten

bernard van laar

Hoi Bernard

Je hebt er een leuk en uitgebreid opzetje van gemaakt. Enkele persoonlijke ideeen vanuit mijn kant;

- probeer eens een liggend fotolijstje. Dit geeft een mooier beeld en presentatie achteraf. Misschien kun of ga je jouw diootje nog met schrootjes zelf omlijsten ?
- de overgangen van gras naar zandgronden verloopt nooit abrupt, maar gaat 'n beetje geleidelijk. Misschien ook nog mooi om de groene vlakte af en toe te breken met een kleurrijk bloempje ?
- Hoewel niet goed te beoordelen, lijkt op de laatste foto bij de Willys de overgang van motorkap naar dashbord wat minder goed gepositioneerd. Kun je wat close-ups maken van de voertuigen, vooral de Humber ?
- relaxende en orienterende soldaten rondom de voertuigen, maar ook een Bren-gunner die met z'n lader in een heat van een battle lijkt te zitten. Probeer te Brengunner eventueel te vervangen door een manneke met een meer rustige houding, of haal 'm helemaal weg.
- je kunt de in-lijn-lopende soldaten wat meer diepgang geven door de engelse soldaten wat verder (van de looplijn) van de duitsers af te zetten.

Misschien kun je er iets mee. Wij wachten op meer foto's 🙂

groet Frank

Terug
Bovenaan