Anti-bouwdip zaterdag 24 augustus Historama Wereld

PietvanHees

Lid van de TWENOT
Regiocoördinator Zuid-Oost
Komt naar het schone Best, waar in het Historama Wereld 7 tafels beschikbaar zijn. Daar kunnen rond de 14 mensen bouwen. Koffie is gratis, lunch is in het schitterende restaurant tegenover te bekomen.

Half 10- 10 uur loop je de schitterende expo aan echte spullen en veel diorama in. Rob doet graag een adembenemende rondleiding.

Tussen 4 en half 5 pakken we op ons gemak weer in. Brabant, dus het komt allemaal niet zo precies.

Breng je gestrande project, je favoriete shelfqueen, je bouw, airbrush of schilder uitdaging mee. We sleuren je wel uit die bouwdip!

Geef met pb even door dat je komt, en of we dingen voor moeten bereiden.

Bevrijdende vleugels is de achterbuurman, dus voor elk wat wils

Mooi dat dit kan !!

Mooi! De hele dag gaat me niet lukken maar een paar uurtjes in de ochtend ga ik er graag bij zijn!
Voor mij geen plakplek hoor maar even bijkleppen is altijd leuk.

Heren! (en dames uiteraard) We hebben nog bouwplaatsen, er is zondermeer veel plaats, want er is een schitterende "ouwehoer-tafel".

Het lijkt erop dat we een aantal Twenot corifeeën in huis hebben die ook bereid zijn wat te laten zien of (met een airbrush) een zet te geven aan je project, nog los van inspiratie, commentaar en advies om je uit je dip te trekken.

10 uur staat de koffie klaar. Best wel een eind? Nou, als Walter helemaal uit Zeeland naar het verre Brabant komt is ver een rekbaar begrip. Maak er een dagje van! Zet je vrouw (of je man) af op meubelplein Ekkersrijt (5 minuten om de hoek) waar ook nog een Ikea zit en komt je hart ophalen aan mega veel modelbouw!

Die mening deel ik wel met je, en ik durf mn vrouw niet zonder begeleiding naar de ikea te laten gaan...
Online even de daglimiet van het bankpas instellen 😅

Gewoon denken dat het een Tamiya model is

Ja maar ik mag zelf al naar de ballenbak van mn vrouw hoor

Laatst bewerkt:
Het is voor mij bijna om de hoek, maar helaas kan ik er niet bij zijn!
Resicast heeft die dag zijn in ere herstelde "open deur" dag en daar heb ik van toegezegd dat ik aanwezig ben.
Deze keer voor het eerst door de nieuwe eigenaar georganiseerd en waarschijnlijk dan de productie modellen beschikbaar waar Leon en Alex de masters voor hebben gebouwd.

Voor hen die gaan: veel plezier!

Wellicht handig om te melden dat de dames ook bij het speelgoedmuseum terecht kunnen. Zit ook op het terrein. Of wellicht de escape room. Maar ik weet niet hoe lang je d'r dan kwijt bent.<)
Als ze maar een seintje geeft dat ze weg blijft....

Helaas zijn wij op vakantie anders had ik mijn koppie nog wel even laten zien.

Terug
Bovenaan