Amerikaanse Tanker Alpine :klaar

Hoi iedereen,

Omdat dit figuur binnenkort uitkomt kan iknu watfoto's van het afgewerkte figuur posten. Het is in resin, 1/35ste en volledig met acryl geschilderd. Zoals steeds zijn de twee verschillende hoofdjes in het doosje ingesloten.

Alle opmerkingen zijn van harte welkom.

Vele groetjes,

Gino

net3.jpg

net4.jpg

net1.jpg

net2.jpg

Hey Gino,

Ligt het aan mij of is die rechterhand van dit model echt zo lelijk ? Het lijkt me te groot en de wijsvinger en duim zijn volgens mij gehalveerd.

Het kan natuurlijk aan de foto liggen, maar ik vind al met al de verhoudingen van deze figuur vreemd.

Mark

Ik moet zeggen dat ik het een (dare i say it 🙄 ) 'nichterige' pose vind.
Vooral met het onderste hoofdje erop.
Niet iets wat ik snel naast een Amerikaans tank zou zetten.
Jan 😀

Hahaha ja Jan, nu je het zegt idd...!!

Schilder werk is top! Vooral hoofdje 1, broek en schoenen zijn geweldig!!
Maarja, die pose is al genoeg over gezegt denk ik, maar doet niet af aan je kwaliteiten... Alpine heeft idd al veel mooiere figuren op de markt gebracht. Maarja, waarschijnlijk was dit een opdracht en tja die pose kun je niks aan doen. Dus voor Gino geslaagd figuur!!!!

groeten

Dank

Hallo,

allen hartelijk bedankt om te reageren. Ik zal de feedback doorgeven aan Taesung.

Tijdens het schilderen was er me aan de handen eigenlijk niks opgevallen. Heb er eigenlijk al veel slechtere geschilderd. Ik denk datde "nichterige" positie komt omdat het figuur ook in het luik van een koepel moet passen. Het is moeilijk om een figuur te maken dat zowel op een apart ondergrondje als in een tank past.

Nogmaals bedankt voor de opmerkingen.

Groetjes en eenfijn weekend,

Gino

Ik vind deze knakker eigenlijk wel een hele bikkel. Juist met dat tweede hoofdje erop! ... niet om Jan te stangen ofzo, maar het lijkt me flink te waaien! Onze beste man is wel compleet in winteroutfit, maar heeft geen handschoenen aan. 😈 ...

Mooi figuur GIno (nee, das geen typfout 🙂 ). Ik vind de kleur van het winter combat jacker erg goed geslaagd, subtiele kleurverschillen. Het productiefiguur, is dat uit één stuk gegoten, met puur de hoofden als losse delen?

Groet, MartinD

Terug
Bovenaan