AAVR7A1 Recovery + Warrior.

Jeroen Gerritsen

Lid van de TWENOT
Een kitje van Dragon in 1:72.aardige uitdaging om in elkaar te zetten weer,blijft toch nog wennen in de Braille schaal.de warrior van Revell staat er ook een keer op,maar denk dat ik een ander kitje van dragon bij de AAVR7A1 zet ,want het detail van de revell kit is toch een stuk minder dan de Dragon kit 😕 😀
IMG_3382.jpg

IMG_3385.jpg

IMG_3381.jpg

IMG_3378.jpg

groeten jeroen,.

Hey Jeroen

Die eerste vind ik best een leuk model

De PE is een mooie toevoeging

Nummer twee vind ik iets minder, het lijkt alsof er geen verf op het model zit , en je bruine vuil-rand-spray lijkt over het ganse model te zitten, dat vind ik niet mooi

Een paar washes-pinwashes en dustwashes zijn hier op hun plaats !

Ik hoop dat je snel terug naar 1/35 overschakeld want die 1/72 overstap van je vind ik jammer, ik zie je liever in de grotere schaal werken

Maar das een persoonlijke noot

Cheers
Dom

Hey Dom,de warrior heb ik voor mij,met een nieuwe verf op zitten spuiten[citadel] om te kijken wat het doet maar werkt niet echt voor me.ik heb hem erbij gezet zodat je kunt zien dat het nogal een grove kit is in verglijking met de Dragon kit..............ga er dus een andere Dragon kit bij plaatsen 😉 .en ik blijf heus 1:35 bouwen hoor maar vind dit tussendoor ook leuk om te doen,. 😀

groeten jeroen,.

Terug
Bovenaan