A7V

Hey Mannebroeders,

na een héééééééle lange pauze ben ik weer begonnen met een kitje recht uit de doos.

Tevens een test met foto's van mijn laatste toestelleke dat toch weer anders fotografert.

Het model is van Tauro Model, op zich helemaal niet slecht om in elkaar te plakken, maar er miste bij mij een sprocketwhieleke, dus daar heb ik een sherman wiel in verwerkt.
De tracks verwonderden me omdat het losse vinyl links zijn met een stalen scharnierpen, makkelijk te assembleren en het beweegt 100%.

A7V%200001.JPG

A7V%200002.JPG

A7V%200003.JPG

Detail zit er niet in en bouw ik er ook niet in, recht uit het doosje.
Ben ondertussen ook met een ondergrondje begonnen met daaruit de volgende lering;

als je kattebakgrind van de Coop mengt met modelbouwgips, water en houtlijm dan heb je een potje dat meurt naar errug rotte eieren, allemachtig krachtig... 🤣 😱

Ben ook weer zoekende naar 1/35 Emhar kitjes, liefst gratis 😉 , en andere plastic 1/35 WW-I modellen.
Ik wil er in de toekomst eens een paar gaan bouwen met binnenkant, en da's dan scratchen heb ik begrepen.

Groeten,

Rico

Ik wens je veel succes met je zoektocht naar WOI plastic modellen...buiten de emhar modelletjes en de RPM renault 17 weet ik niet zo veel...ben van zin om over te schakelen op resin WOI...daarvan is nog wel wat te vinden...
pascal

Hey Rico,

Ziet er goed uit! Heb hem zelf ook nog liggen, moet er oooit... ook nog aan beginnen. Ik zal dit topic volgen en eens kijken wat je er van maakt. Wat betreft van nog andere 1:35 kits, je kan ook opzoek gaan naar de Interus 1/35 Scale Mk.V “composite” WWI British Tank Kit #3501, heb deze zelf ook liggen en kwa detaillering is deze beter dan de Emhar kits, echter is het plastic wel wat dunner.

Groeten,

Remco

Hoi Rico!

Eindelijk laat je zelf ook eens wat zien in plaats van met je grote **** commentaar op anderen te geven 😉

Leuk ding, eigenlijk is de WO I best wel een boeiend thema, misschien neem ik ook ooit nog eens een flinke duik in die materie.
Maar eerst... 🙄 😉

Kanne

Terug
Bovenaan