7 September plakkers gezocht: Bouwdag IPMS in Steenbergen (N-Br)

Walter Jonkers

(Bijna) geen detail te gek …
Lid van de TWENOT
Regiocoördinator Zuid-West
Interesses
Nederlandse militaire voertuigen vanaf jaren zestig zowel in 1:1 als 1:35.
Schalen
  1. 1:35
Nu bezig met
M577, AMX-PRI, NEKAF, AMX-105mm, Centurion Mk5/2
Hallo beste mede modelbouwers,

Op zaterdag 7 september 2024 organiseert IPMS Zuidwest de jaarlijkse regio bouw- en plakdag in Steenbergen (Westelijk deel Noord-Brabant):

Theater/dansschool Myra Ceti
Wouwsestraat 49
Steenbergen.

Het is een historisch pand uit 1918, dat oorspronkelijk een bakkerij is geweest. De ontvangstzaal met bar, de theaterzaal en de dansschool staan die dag ter beschikking.
Voor de militair-historisch geïnteresseerden is Steenbergen ook een "rijke" omgeving.

Bij deze de vraag of er vanuit TWENOT bouwers mee willen doen. Graag voor 13 mei even doorgeven aan mij hieronder of via PB

Er wordt een bijdrage gevraagd van € 12,50 per deelnemende bouwer. Ik kijk met onze penningmeester of daar wat af kan ten laste van de TWENOT kas maar dat zou ik niet als uitgangspunt beschouwen. Voor dat bedrag, waarmee IPMS de kosten kan dekken, krijg je als bouwer wel twee consumpties ( koffie, thee, of frisdrank).

Mocht je zelf wat doosjes of accessoires 2e hands willen neerzetten, dan mag dat in kleine aantallen onder de tafel.

Leuke bijkomstigheid op deze dag: Het is jaarmarkt in Steenbergen, en een van de activiteiten, de car boot sale, heeft het eindpunt praktisch voor deze locatie. Dat betekent veel publiek die dag.

Zoals aangegeven laat het uiterlijk 13 mei weten aan mij.
IMG_7798.jpegRegiodag 2024 Small.jpeg

Grappige regeling...
Bezoekers mogen gratis naar binnen en deelnemers moeten betalen om hun hobby te showen...

Meestal is dat andersom😉

Wel leuk evenement, en ik heb me dus opgegeven bij Walter

Grappige regeling...
Bezoekers mogen gratis naar binnen en deelnemers moeten betalen om hun hobby te showen...

Meestal is dat andersom😉

Wel leuk evenement, en ik heb me dus opgegeven bij Walter
Ja…dat vond ik ook wel apart eigenlijk …
“De aap betaald geld om in een kooi te gaan zitten zodat de mensen hem gratis kunnen bekijken”.

Oe..Oe..Oe… 🐵🐵🐵🦍🦍🦍

Hallo Walter, en alle overige Zuid(west)erlingen.
Een mooi initiatief hoor. Als penningmeester geef ik ook ieder jaar een bijdrage aan de TWENOT activiteiten die samen met de IPMS in Sneek worden georganiseerd in februari. Dus geheel vreemd is jullie verzoek niet. Ik wacht even het totaaloverzicht af dat ik van Walter zal ontvangen en zal daarna kijken of ik nog wat kan missen voor de nooddruftigen in Steenbergen. Reken niet op een restitutie van het hele bedrag, maar wel een tegemoetkoming. E.e.a. zal via Walter verlopen.
Groeten,
Gert

Ik heb nog niets gehoord van IPMS (dus ook niet wat betreft financiën). We gaan er maar vanuit dat dit doorgaat 7 september. Ik heb dus drie TWENOT deelnemers doorgegeven (@Lendert van Arkel, @Rob Plas en ik).

Hallo Walter,
ga maar uit van een 50% restitutie van jullie deelname-gelden. Laat mij na afloop van het evenement maar weten wat de totale kosten waren, dan maak ik de helft aan jou over. Groeten uit Naarden,
Gert

ga maar uit van een 50% restitutie van jullie deelname-gelden. Laat mij na afloop van het evenement maar weten wat de totale kosten waren, dan maak ik de helft aan jou over.
Net gisteren bericht gehad. Er komen maar liefst 45 plakkers (waarvan dus 3 van TWENOT) van meerdere clubs. Ze gaan nu kijken of de deelname bijdrage omlaag kan. Je hoort ervan verder.

Walter, doe verdere afwikkeling van dit topic maar via PeeBee. Is namelijk niet zo interesssant voor overige lezers. Groet, Gert

Komende zaterdag plakdag in Steenbergen. Ik had 3 TWENOT-leden aangemeld. 1 is afgevallen en 1 erbij gekomen. IPMS heeft echter 4 tafels voor ons. Er is dus nog plek voor één extra liefhebber. We zijn in totaal die dag vanuit diverse clubs met 45 bouwers dus dat is best een hoeveelheid. Het begint voor het publiek om 10 uur (opbouw begint eerder) en eindigt om 17 uur. Omdat het ook jaarmarkt is in Steenbergen wordt er veel volk verwacht.
Heb je zin om ook mee te doen stuur dan even pb naar mij dan ontvang je verdere bijzonderheden en instructies die de IPMS organisatie heeft doorgegeven. Het is één plek dus …die het eerst komt ……

Terug
Bovenaan