6Rad update 03/08/05 afgebouwd geprimed + kettenkraftrad ...

YOYOYO, nog ferm serieus verdergedaan met de 6Rad voor de WW2 Groupbuild

tools en toolclamps afgewerkt
toolhout vervangen door dunnergemaakte tandenstokertjes
laslijnen aangebracht, die zien er nu dik uit op plaatsen maar moeten nog hier en daar bijgewerkt worden, sommige lijnen zien er dikker uit maar hebben geen volume, ik moet er op sommige plaatsen ook nog eens overgaan en structuur aanbrengen

nu ben ik bezig met de wielen, die moeten serieus opgeschuurd worden die kleine grrrr 😈

cheers
Dominique

6radweld1.JPG

6Radweld2.JPG

Hoi Dominique,

Die houten stelen zien er heel goed uit.
Alleen de lasnaden vind ik minder, zo vanaf de foto's te beoordelen zijn ze aan de grove kant... Zoals ik al zei: vanaf de foto's.

Ben benieuwd naar de volgende foto's, want deze wil ik graag volgen 8)

Groeten,
Hugo

Hugo Luyten zei:
Alleen de lasnaden vind ik minder, zo vanaf de foto's te beoordelen zijn ze aan de grove kant... Zoals ik al zei: vanaf de foto's.

Hey Dominique,

ook mij lijken ze wat grof, maar uiteraard ben ik wel benieuwd wat voor
materiaal je er voor hebt gebruikt.

Verder weinig op aan te merken, ik ben benieuwd hoe die van jou wordt.

Rico

ziet er goed uit Dominique, en toch leuk zo'n voertuigje. je ziet ze niet vaak op de site, terwijl ze best interessant zijn. Maar ik hoorde dat Flip zich ook al iets meer toe spitst op wo 1 en dergelijke, dus misschien dat we meer van dit soort '39/ '40 voertuigen zien.
Lasnaden zijn ook mooi gedaan, en zoals je zelf al zei word er nog wat aan gedaan en zijn ze niet overal even dik, dus ik denk dat dat ook een antwoord is voor sommigen voor mij. 😉

boris

BEDANKT VOOR DE COMMENTS JONGENS 🙂 🙂

lasnaden ??? simpelste manier, schilderen met ACRYLVERF, en een fijn penseeltje, het is nog niet 100 procent maar het wordt elke keer beter 🙄 , zorgen dat je een leuke structuur aanbrengt naargelang de soort las...

les geven Wes ??? daarvoor zijn er experts onder ons zoals Flip, Marcel, Gino...ik ben maar een beginner daarbij vergeleken

cheers en nogmaals bedankt

nu nog even aan die wielen voortwerken 😈

D.

ok het model is afgebouwd en geprimed
lasnaden zien er voor mij persoonlijk erg goed uit nu
nu ben ik bezig met een kettenkraftrad voor erbij
héél wat werk nog daaraan want het opkuisen is een ware ramp
zo'n gietnaden heb ik nog nooit meegemaakt !!!!!

cheers
Dominique

ps: goed gecamofleerd eigenlijk zo in het wit 🙂

6radenketten.JPG

yep!

Ja, de lasnaden zien er onder een laagje verf echt goed uit! Door de blauwe kleur leek het eerst redelijk gruwelijk te gaan worden maar het ziet er nu toch echt heel goed uit, zo zie je maar weer, als je weet waar je mee bezig bent komt het helemaal goed!

Gr. Wouter

Terug
Bovenaan