Peter van Dijk
Lid van de TWENOT
- Interesses
- WW2 in Europa
WW1 Gevleugeld Oorlogstuig
What If, SciFi, Fantasy
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- '70 Dodge Challenger
Ziet er goed uit Vincent 👍
bovenkant van dit onderdeel één plat vlak is... m.a.w. : de zichtbare grens (naad) tussen rek en kist ontbreekt.
Dit bedoel ik (heb de bovenkant kist voor effect wat donkerder gehouden) :

Op het echte onderdeel zou de suggestie van rek-met-kist eigenlijk beter overkomen wanneer de bovenkant van de kist nog wat dieper
zou zitten zodat er duidelijk een rek zichtbaar is, maar in dit stadium in je afgewerkte interieur te gaan zitten frotten is
wellicht niet erg handig.
Misschien kun je met behulp van een papieren malletje de bovenkant van de kist een iets afwijkend kleurtje geven voor het gewenste effect ?
het is dat je't zelf aangeeft anders had ik niets gemerkt. Maar inderdaad komt het niet over als een rek met een kist erin omdat deRood gemarkeerd moet nog geschilderd worden. Dit is vermoedelijk een kist in een rek, al is het niet geheel duidelijk voor mijn gevoel.
bovenkant van dit onderdeel één plat vlak is... m.a.w. : de zichtbare grens (naad) tussen rek en kist ontbreekt.
Dit bedoel ik (heb de bovenkant kist voor effect wat donkerder gehouden) :

Op het echte onderdeel zou de suggestie van rek-met-kist eigenlijk beter overkomen wanneer de bovenkant van de kist nog wat dieper
zou zitten zodat er duidelijk een rek zichtbaar is, maar in dit stadium in je afgewerkte interieur te gaan zitten frotten is
wellicht niet erg handig.
Misschien kun je met behulp van een papieren malletje de bovenkant van de kist een iets afwijkend kleurtje geven voor het gewenste effect ?