Luitjes tja 2 nieuwe items inderdaad en wel de Field Houwitser van trumpeter en een jagdpz IV van tamiya. Laatst genoemde bevat een toegevoegde metalen loopje van armorscale en ook losse tracks van academy worden toegevoegd. Overigens vind ik die Field Houwitser van trumpeter een kei gaaf kitje. Alles past goed op de betreffende plek en ook de bouwbeschrijving is best in orde. Alas ik zo eens gehoord heb wat voor onding dat dragon dan op de markt heeft gebracht en dat barst van de fouten dan is deze nog best zijn geld waard. De foto's:
Overigens zitten er ook wat leuke extra's bij de kit van trumpeter zoals o.a een metalen loop, twee metalen hulsjes en een kettinkje.
In een boek over de slag bij Arnhem van Marcel Zwarts zag ik dat de JagdPz IV er zo uit zag, met een korte loop dus!
Tot zover de foto's commentaar en of opmerkingen zijn welkom, ik hoop dat jullie tevreden zijn over de foto's 😉
groet
Eric
Overigens zitten er ook wat leuke extra's bij de kit van trumpeter zoals o.a een metalen loop, twee metalen hulsjes en een kettinkje.
In een boek over de slag bij Arnhem van Marcel Zwarts zag ik dat de JagdPz IV er zo uit zag, met een korte loop dus!
Tot zover de foto's commentaar en of opmerkingen zijn welkom, ik hoop dat jullie tevreden zijn over de foto's 😉
groet
Eric