15cm sturm-infanteriegeschutz 33 auf pzIII

Hallo,
Ik ben begonnen aan stulg 33 van dragon.
De ophanging is bijna klaar, aan de voorkant heb ik aan beide zijden de dempers iets ingekort om hem aan de voorkant wat lager te houden vanwegen het gewicht van de 15cm sig.
Ik ben nog bezig met foto's te maken, dus die komen er van het weekend op te staan.
Ik heb ook winter tracks gekocht om de gewone tracks te vervangen.
Tips en informatie altijd welkom.

Gr, justin

Bijlagen

• jsumq4.jpg
    jsumq4.jpg
    20,1 KB · Weergaven: 1.101
De foto's zijn onderweg 😳
De foto's zijn een beetje te groot voor de forum, dus moet ik ze even door de pixel mamager halen om ze kleiner te maken 🙄

Gr, justin

Bijlagen

• StuIG%20D.jpg
    StuIG%20D.jpg
    38,7 KB · Weergaven: 961
Hoi Justin,

Ondanks het ijzige plaatje koester ik warme gevoelens voor dit voertuig. De kleine foto die je nu hebt geplaatst laat weinig details zien van het beestje, het ziet er echter fraai uit (haast een artist's impression)! Zou je enkele foto's van verschillende hoeken kunnen maken en bv verkleinen tot een breedte van 800 pixels, en plaatsen? Meer! Meer!

Eric

EricReits zei:
het ziet er echter fraai uit (haast een artist's impression)!

Die eerste foto WAS dus een artist impression 😳

Welnu.
Ik ben onder de indruk van je woonkamer, maar wellicht kun je met ofwel de macrostand (bloemetje) of met meer afstand (en scherpte meten in het midden) een paar foto's maken.
Ook moet je bij dit model de fender een beetje bijbuigen onder de kanonbehuizing/superstructure/... daar er geen ruimte/spleet was tussen die beiden. Zie bv deze sturmpanzer van een Twenotter op de meeting in Amersfoort, 2004...
DSCN8657.JPG

Eric

Hallo Eric

Dat is het ook, van artist impresion. 😳
Ik heb dat fototje gebruikt om te laten zien hoe hij ongeveer uit komt te zien.
Hij is nog niet verlijmd, dus ik kan de fenders nog goed zetten 😀
Heb jij toevalig nog meer info over deze voertuig?

Justin

Hier eindelijk de foto's die ik gemaakt heb, sorry voor de onduidelijke foto's de camera wou niet mee werken 🙁
Ik probeer nog meer foto's te maken van de bouw van het model.
Ik heb hier en daar wat van een stug van tamiya gebruikt omdat het wat meer gedetaillerder is dan die van dragon.
Graag Jullie reactie of tips.

Gr, Justin

Bijlagen

• S6002538 (640x480).jpg
    S6002538 (640x480).jpg
    174,1 KB · Weergaven: 734
  • S6002540 (640x480).jpg
    S6002540 (640x480).jpg
    174,2 KB · Weergaven: 733
  • S6002541 (640x480).jpg
    S6002541 (640x480).jpg
    188,5 KB · Weergaven: 733