A
Anonymous
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Luuk van Schip zei:In Den Haag een Tamiya M4A3E2 Jumbo (1/35) gekocht met zo'n tamiya weathering stick en ook van tamiya de U.S. Infantry weapons set (1/35).
Groetjes Luuk 😛
Dat schijnt niet alleen, dat is zo:victorwolfsbergen zei:Luuk van Schip zei:In Den Haag een Tamiya M4A3E2 Jumbo (1/35) gekocht
Luuk, houdt er rekening mee dat de toren van die Jumbo van geen kanten schijnt te kloppen qua demensies.....
Luuk van Schip zei:...Er valt dus nog flink wat te verbouwen aan de kit....
Luuk van Schip zei:😢Martin Dogger zei:Dat schijnt niet alleen, dat is zo
Er valt dus nog flink wat te verbouwen aan de kit. Nieuwe koepel, transmissie veranderen, las naden(-druppels?) en een andere suspension. Dat word een duur projectje 🙁 😈
Victor en Martin, bedankt voor de info, en Martin bedankt voor de link 🙂
Groetjes Luuk
... en nieuwe rupsbanden.Luuk van Schip zei:Bedankt Jamie, dan blijven een nieuwe koepel, transmissie en lasnaden/druppels over 🙂 😛
Groetjes Luuk (die voorlopig weer wat te knutselen heeft 8))
Luuk,Luuk van Schip zei:Eric, bedankt voor de moeite 😛. (mijn lijstje word langer en langer 🙁)
Jamie Hector Cruz zei:In de Academy M4A2 (Marines) zitten ook T48 tracks met EEC's. Die zou je er op kunnen zetten indien iemand die over heeft.
Die heb ik hier liggen Jamie maar was wel van plan om ze onder de A2 te doen 😱 🙂 8) En ookal hebben de Duckbills de goede maat, het zijn niet de goede soort track. Vergelijk de tracks van Eric maar met deze: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/Crew_of_a_Sherman-tank_south_of_Vaucelles.jpg/300px-Crew_of_a_Sherman-tank_south_of_Vaucelles.jpg . Helaas 🙁.
Groetjes Luuk 😛
Omwisselen Luuk. De tracks die bij de M4A3E2 kit zitten, zitten op het voertuig dat Academy maakt, als je die RUDD bouwt. De T48 tracks van Academy's M4A2 horen op de Tamiya JumboLuuk van Schip zei:Martin, nu volg ik je niet helemaal 🙂 Ik vergeleek de tracks alleen om te laten zien welke tracks er in de M4A3E2 kit zaten en welke tracks er op de M4A2 Marines zitten. Of teminste, ze komen in de buurt 🙂 Die tracks die bij de A2 zitten wou ik dus op mijn A2 zetten...
Geen slecht idee 8)Martin Dogger zei:PS Jan; postings verplaatsen naar de Nieuwsgroep, gezien de aard van de berichten?
Ja, die bedoel ik. Dit is overigens de Blast conversie op een Tamiya romp. Degene die je wilt maken is geen verkeerde keuze 😉Luuk van Schip zei:@ Martin, bedoel je deze?:
http://www.afvplanet.com/prensa/afvm34/index.html even de vertaler er overheen 🙂
Voor zover ik weet wel. Ik heb de set zelf niet in mijn handen gehad, maar wel op foto's gezien in bladen en internet. Algehele uitstraling en looks zijn beter dan de Tamiya koepel.Luuk van Schip zei:Martin, de koepel van de Blast conversie, is die wel corect? 😛