• If you can’t read Dutch

You can change the forum’s language to English by clicking here. Change the setting for Taal to English, then click the button Opslaan at the bottom of the page.

This will not change the language of most of the messages, of course, but should make the forum itself easier to navigate.

11 maart 2023 FLANDERS’ MODELLING FESTIVAL

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Interesses
Halftracks en alles wat zich rondom Tilburg heeft afgespeeld.
Beste leden,

wederom een evenement bij onze zuiderburen:

FLANDERS’ MODELLING FESTIVAL​

Don Bosco Hoboken​

Salesianenlaan 1
Antwerpen, 2660 België
Elk jaar in maart organiseert IPMS Antwerpen het Flanders’ Modelling Festival. Dit is het modelbouwevenement met de langste traditie in België. Op het festival vindt je diverse clubpresentaties, verkoopstands van nieuwe en tweedehands modelbouwkits, toebehoren en boeken, en natuurlijk onze wedstrijd.

Op zaterdag 11 maart 2023 neemt Flanders’ Modelling Festival na drie jaar onderbreking de draad weer op, weliswaar niet langer in hal C (meteen links voorbij toegangspoort 3). Die zaal wordt verbouwd. In ruil daarvoor komen ruime en prima verlichte leslokalen op de verdiepingen daarboven beschikbaar

namens Peter Ibes & IPMS Antwerpen

Rob Plas

Lid van de TWENOT
Interesses
WW II, Vietnam, Falklands KL
Voertuigen en bustes
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:16
  3. 1:35
  4. 120 mm
Nu bezig met
The Calm Before the Storm: Arnhem 17 sept 1944
Daar ga ik zeker naar toe, mijn schoonfamilie woont daar vlakbij, dus de dames lekker bijkletsen met een koffietje en ik met d'n Bompa modellekes kijken.

Nog 1 nachtje slapen tot Flanders.... Het lijkt er op dat we een goedgevulde wedstrijd hebben (en niet alleen bij de vliegtuigmodellen!), dus kom zeker kijken.

Rob Plas

Lid van de TWENOT
Interesses
WW II, Vietnam, Falklands KL
Voertuigen en bustes
Schalen
  1. 1:9
  2. 1:16
  3. 1:35
  4. 120 mm
Nu bezig met
The Calm Before the Storm: Arnhem 17 sept 1944
Het was weer fijn, wat verf gekocht, paar oude bekenden gesproken en prachtige modellen op de wedstrijd tafels.

Bovenaan