1/48 Tamiya SU 122

Goedendag allen,

Ik heb maar weer eens m'n digitale camera leeggetrokken en kan dus wat werkjes posten. Na deze volgen er dus nog een paar.

Dit is de Tamiya 1/48 SU 122, RUDD gebouwd. Ik had het model gekocht omdat ik snel wat in elkaar wilde hebben voor niet te veel geld om wat nieuwe technieken te proberen.

Model is 95% klaar.

PICT0634.jpg

PICT0641.jpg

PICT0643.jpg

PICT0645.jpg

PICT0649.jpg

PICT0651.jpg

PICT0654.jpg

PICT0658.jpg

PICT0665.jpg

PICT0669.jpg

Jamie Hector Cruz zei:
Ik had het model gekocht omdat ik snel wat in elkaar wilde hebben voor niet te veel geld om wat nieuwe technieken te proberen.
Welke heb je nieuw geprobeerd dan?

Model ziet er zeker netjes uit. Klein beetje zilvering op de decal en de uitlaat is naar mijn mening iets te roodroestig, maar de stoffige verwering rond de spatborden is goed gelukt!

Cheers, MD

Martijn,

De uitlaat is ook één van de 5% die ik nog moet doen. Komt ook nog wat roetvorming omheen, dus ik geef je gelijk.

De transfers zijn niet gaan zilveren, al lijkt het op één van de foto's inderdad zo. Dit komt echter door de malle dikke transfers die ome Tamiya gebruikt. Je ziet als het ware het hoogteverschil...

De nieuwe techniek (nieuw voor mij) is het fixeren van de pigmenten op het loopwerk dmv tamiya thinner. Werkt best makkelijk...

lekker kitje he deze

je tracks vind ik erg overtuigend gelukt !!

verder is het stof mooi aangebracht

enig minpunt vind ik het rooster achterop, daar zit nu nog geen diepte in, zwarte wash erin en een drybrush op zou helpen, verder mis ik nog een paar chippies her en der

cheers
Dom

Terug
Bovenaan