1/48 Pacific M26

Zo ook maar weer eens iets van mijn hand hier posten, is al weer even geleden... 😳

Maar beginnen met mijn meest recente project, de rest van de afgelopen tijd zal ik binnenkort wel in een verzamel topic zetten als daar animo is.

Toen ik mijn M25 kit van Gas-O-Line ontving, kreeg ik daar ook een exemplaar van het prototype van het uiteindelijke model bij.
Nu ik deze gebouwd heb snap ik precies waarom hij dat prototype aangepast heeft naar de huidige kit. Pas problemen, erg dun gietwerk, hier en daar ook ruw gegoten enz enz. Maar dat zijn geen onoverkomelijke problemen. Dat het prototype zonder wielen kwam, dat was wel even een issue...

Maar er zijn ook voordelen, bij de proto kunnen wel alle luiken open en "werkt" de hef/hijs installatie achterop. Dus vandaar mijn keuze er een M26 van te maken.

Mijn M25 voor het vergelijk :

IMG_2904_2_Border_Maker.jpg

Het prototype :

En hoe hij er momenteel uit ziet, ben nog steeds op zoek naar betere wielen. Maar zolang die er nog niet zijn zitten deze ook prima.
Decals zijn zelf gemaakt en her en der zit er wat scratchwerk in, maar verder is hij zoals hij uit de verpakking kwam.

🤣

Nou Carol, voor een 1:48 model vind ik 'm er erg goed !
Zonder de figuren had ik deze makkelijk aangezien voor eentje in 1:35.

Als ik het goed begrijp ben je nu dus bezig met de officiële uitgave ?

Ach ja da's waar ook 😳 , spectaculair transport !

Terug
Bovenaan