Peter van Dijk
Lid van de TWENOT
- Interesses
- WW2 in Europa
WW1 Gevleugeld Oorlogstuig
What If, SciFi, Fantasy
- Schalen
- Waar ik maar zin in heb
- Nu bezig met
- '70 Dodge Challenger
Heej Bouwers 😀
Bijna niet te geloven, maar ik heb afgelopen weekend een model gebouwd én geschilderd 😱
De aanleiding was een initiatief op een buitenlands forum : een 50 uurs Valentijn Weekend Build-off.
Een uitdaging om in 50 uur tijd een model naar keuze te starten en af te ronden inclusief de eindfoto's.
19 bouwerts zaten te buffelen van vrijdag 20:00 tot zondag 22:00 😛
Zondag avond om 21:30 zat ik de eindfoto's omhoog te laden.
Na aftrek van slaap- eet- onlinegeneuzel- en whatever tijd is er uiteindelijk zo'n 30 uur werkelijk aan de kit gewerkt,
De Maultier is RUDD gebouwd (met weglating van enkele non-maultier parts en 3 gebroken parts : spiegel en breedte-indicators).
Verwering is gedaan met één kleur en een naald : Raw Umber.
Niet mijn mooiste model... wel m'n snelste
Have a look... vragen en afkraken ? be my guest 🙂
hogesnelheidsgroet
Bijna niet te geloven, maar ik heb afgelopen weekend een model gebouwd én geschilderd 😱
De aanleiding was een initiatief op een buitenlands forum : een 50 uurs Valentijn Weekend Build-off.
Een uitdaging om in 50 uur tijd een model naar keuze te starten en af te ronden inclusief de eindfoto's.
19 bouwerts zaten te buffelen van vrijdag 20:00 tot zondag 22:00 😛
Zondag avond om 21:30 zat ik de eindfoto's omhoog te laden.
Na aftrek van slaap- eet- onlinegeneuzel- en whatever tijd is er uiteindelijk zo'n 30 uur werkelijk aan de kit gewerkt,
De Maultier is RUDD gebouwd (met weglating van enkele non-maultier parts en 3 gebroken parts : spiegel en breedte-indicators).
Verwering is gedaan met één kleur en een naald : Raw Umber.
Niet mijn mooiste model... wel m'n snelste
Have a look... vragen en afkraken ? be my guest 🙂
hogesnelheidsgroet