1:35 M4A3 Sherman van Tamiya

Hallo,
vorig jaar ben ik begonnen met modelbouwen en 1 van mijn nog lopende "projecten" is een Sherman van Tamiya.
Ik heb deze gekocht op een twenot beurs in Ureterp. Bij open maken van de doos bleek hij iets beschadigd. Dit heb ik eerst ff moeten fixen voordat ik er mee kon beginnen. Nou bekijk maar de foto's en opmerkingen zijn welkom. Graag zelfs wat ik moet nog een hoop leren.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

In de primer gezet.
4.jpg

...en daarna in OD
5.jpg

6.jpg

Daarna heb ik de tank verder aangekleed. Eerst de hele tank bewerkt met clear yellow om wat van die strakke groene kleur af te komen. Daarna wat geweatherd met Mig poeders ect. Tank was eigenlijk nog niet af. Wilen moesten nog geschildert worden ed. Zie foto's

9.jpg

10.jpg

Daarna werd het stil rond deze Tank tot vorige week. Ik heb toen de wielen aangepakt en wat bepakking gaan schilderen. Heb er ook extra bepakking bij gedaan. Ik vind zelf dat geheel een stuk beter geworden is.

25.jpg

30.jpg

27.jpg

De kisten voorop moeten nog verder behandeld worden zodat ze meer een houten uiterlijk krijgen.
29.jpg

31.jpg

33.jpg

Owja de decals (wat er van over was) heb ik verwijderd. Hier komen nog nieuwe voor in de plaats.
Maar toch heb ik het gevoel dat er wat diepte mist in de tank. Wie heeft er een goed tip voor mij.

Groet
Rene Custers

Terug
Bovenaan