1 juli Breda demo's en workshops

Voor het on-line uitwisselen van algemene informatie, modelbouwtechnische vragen en contacten.

Moderators: Richard Cramer, rob linssen, Richard Polderman, Rob Plas, Jan Peters

Bas Slaats
Contacteer:

1 juli Breda demo's en workshops

Berichtdoor Bas Slaats » 20 mar, 2017 15:59

Heren,

Zoals gisteren al verkondigd tijdens de bijeenkomst in Overloon willen we de volgende bijeenkomst op 1 juli te Breda gebruiken om meerdere demo's en workshops aan te bieden. Als organisatie hebben we al een aantal ideeën verzameld en ook al een aantal personen benaderd die hiermee aan de slag gaan, maar het kan geen kwaad om reserve ideeën te hebben. :D

Dus zou je een workshop over een specifiek onderwerp willen volgen, danwel juist deze willen​ (bege)leiden, meldt dit dan even bij ons. Dit mag zowel als reactie hierop, danwel dmv een pb, of een mailtje.

Namens de organisatie, Bas Slaats.
"Perfect is the enemy of done"

Mathieu Kaelen

Re: 1 juli Breda demo's en workshops

Berichtdoor Mathieu Kaelen » 20 mar, 2017 18:42

Dit is je kans Roger. :D
Lesje figuurschilderen mbv olieverf. 8)

Bas Slaats
Contacteer:

Re: 1 juli Breda demo's en workshops

Berichtdoor Bas Slaats » 20 mar, 2017 21:14

Mathieau, begrijp ik hieruit goed dat jij Roger uitnodigt om bij jou een demo olieverf schilderen te komen volgen? 8) Uiteraard wordt dat initiatief zeer gewaardeerd.

Maar serieus, uit wel ingelichte bronnen weet ik dat er al contacten lopen. :wink: Ik kan helaas nog niets bevestigen.

Mochten er meer mensen hardop willen dromen: laat maar horen en we zullen zien wat realiseerbaar is :D

gr Bas
"Perfect is the enemy of done"

Terug naar “Twenot Nieuwsgroep”