Verzoekjes D-Day demo: weatheren met olieverf

Voor het on-line uitwisselen van algemene informatie, modelbouwtechnische vragen en contacten.

Moderators: Jan Peters, rob linssen, Richard Polderman, Rob Plas

Verzoekjes D-Day demo: weatheren met olieverf

Berichtdoor boris bakker » 15 maart, 2010 19:29

Hallo aanstaande D-day bezoekers,

Omdat het me wel aardig leek een demo te geven over weahteren met olieverf in Eindhoven ga ik dit van 10:00 tot 11:00 uur doen. Ik ben benieuwd wie er interesse hebben en het liefst ook suggesties, onderwerpen of bepaalde vragen/ interesses. Op deze manier kan ik het zo nuttig mogelijk voorbereiden.
Hierbij kun je denken aan: Filters, (pin)washes, fading, chippen, modder/ stof/ vuil, verblekingen etc. Maar ook manieren van aanbrengen, penselen, droogtijden, ondergrond, blenden, kleuren, materialen etc.

Groetjes en tot dan! :D
Der kampf gegen die eigenen oberen macht manchmal mehr arbeit als gegen die franzosen. (Guderian)
Afbeelding
boris bakker
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Re: Verzoekjes D-Day demo: weatheren met olieverf

Berichtdoor boris bakker » 16 maart, 2010 22:42

Vele views maar geen suggesties? Dat kan creatiever anders wordt een demo volgen al helemaal teveel gevraagd ;)

mzzls :D
Der kampf gegen die eigenen oberen macht manchmal mehr arbeit als gegen die franzosen. (Guderian)
Afbeelding
boris bakker
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Re: Verzoekjes D-Day demo: weatheren met olieverf

Berichtdoor Frank Langeler » 17 maart, 2010 0:12

Hoi Boris,

Ik had je topic al zien staan en ja ik ben zeker wel nieuwsgierig. Maar aangezien we, als ik het goed heb, samen met Martin naar Eindhoven rijden bespreken we e.e.a. wel in de auto.

(chippen met olieverf)

Gr. Frank
Catch 22

I was crazy and could be grounded. All I had to do was ask; and as soon as I did, I would no longer be crazy and would have to fly more missions. I would be crazy to fly more missions and sane if I didn't, but if I was sane I had to fly them. If I flew them I was crazy and didn't have to; but if I didn't want to I was sane and had to. Yossarian was moved very deeply by the absolute simplicity of this clause of Catch-22 and let out a respectful whistle.
"That's some catch, that Catch-22," Yossarian observed. "It's the best there is,"
Frank Langeler

Keer terug naar Twenot Nieuwsgroep