Ha die Paul,
Ook namens het Twenotbestuur van harte welkom op dit forum, één van de manieren waarop de vereniging zich profileert

.
Beurzen en bijeenkomsten zoals in Breda en Overloon zijn ideale mogelijkheden om op een andere manier met elkaar in contact te komen. Maar we zijn sinds enige tijd ook actief op Facebook en er zijn door het hele land bouwgroepen te vinden die op gezette tijden bij elkaar komen. Ik weet niet of je bij één van deze bouwgroepen in de buurt woont? Het is dé ideale manier om met gelijkgestemden te bouwen, van gedachten te wissen, info en tips op te doen, en geïnspireerd te raken. Kijk anders even bij "regio's en bouwavonden" hier op het forum. Buiten de vereniging zijn er o.a. ook Militracks Overloon en SMC in Veldhoven (waar je dus al bent geweest). Dit zijn evenementen waar wij als vereniging en als individualisten ook te vinden zijn: het bijt elkaar immers niet

.
Ik vind je werk er goed uitzien. Het kan allemaal wat verfijnder en naar mijn persoonlijke smaak ook wat lichter, maar aan de modellen is te zien dat je met de basisvaardigheden bekend bent. Dat het van een niveau is dat hoger- of lager ligt dan dat van anderen: so what? Toen ik in 2007 de hobby weer oppakte was mijn niveau ook niet wat het nu is. Je schrijft ook dat je "nog niet het niveau hebt van sommigen hier op het forum"... Mijn vraag aan jou: denk je dat deze bouwers nooit falen? Tegenover elk geslaagd model, diorama of wat dan ook kan je een model neerzetten dat een 'shelfqueen" is geworden. Denk dat je met tijd, plezier, geduld, een luisterend oor en volharding na verloop van tijd zal zien dat je "vanzelf" beter bent geworden. Vaak heb je dat zelf niet direct in de gaten, maar zijn het anderen die zeggen: verrek, is dat jouw werk? Ziet er goed uit, je bent gegroeid!
Ik zou het leuk vinden wanneer we hier in het fotoalbum eens een draadje van je te zien krijgen

.
Groeten, Richard.
ps: dat met die Tiger ligt niet aan jou: het is inderdaad echt een @#**#!-kit die bij mij uiteindelijk als oefenobject voor het airbrushen is geëindigd...