he plakkers,
we kennen het allemaal, eerst heb je de zolder voor je hobby. mooi alles piekfijn voor elkaar

. maar ja........na de gezins uitbreiding............vind moeders de vrouw dat de kinds maar een speel kamer moeten hebben...................ja wel mijn zolder dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet een onoverkomelijk probleem, ik heb nog een kelder

. helaas zijn daar ook mijn winter hokken voor de vogels geplaatst...........ja stof te over........oke, tussen wand plaatsen,kilo`s kit..........ja redelijk stof vrij. airbrush dampen, lijmdampen.....s.h.i.t. kunnen vogels niet echt tegen(krengen kosten zo`n €250,-- per stuk) jammer dat gaat dus niet geweldig.....na meer dan 20jaar vogels gehad te hebben blijk ik dus een allergie te hebben voor het stof wat van die beesten af komt

. elk nadeel heeft een voor deel

, jawel vogels weg........en nu........ben ik nog wel een paar weken bezig met stucken, een nieuw plafon er in, nieuwe electra, nieuwe vloer tegels en de hele rattaplan............
gevolg.....ik ben dus wel aan het knutselen............maar voor het knutselen..........
heb dus ff geen tijd en plek om een tankje te plakken
groetjes steven
elke dag is weer een feest.