bouwavond 6 januari 2016 woensdag

Hier vind u alle activiteiten en actualiteiten van de Bouwgroep Groningen

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Richard Polderman

André Jonker

bouwavond 6 januari 2016 woensdag

Berichtdoor André Jonker » 31 dec, 2015 9:38

Dame en heren,

langs deze weg toch weer van mij een berichtje dat onze bouwavond er weer aan zit te komen.
Zoals al eerder aangegeven, het is voortaan op de woensdagen.
de tijden blijven wel hetzelfde.

André
Mat en Plat

Kees Hartmans

Re: bouwavond 6 januari 2016 woensdag

Berichtdoor Kees Hartmans » 31 dec, 2015 11:29

Hallo, zoals gebruikelijk eet en bouw ik weer mee, uiteraard ijs, weder en gezondheid dienende. Prettige jaarwisseling, Kees Hartmans

jan coen wijnstok

Berichtdoor jan coen wijnstok » 1 jan, 2016 12:51

De eerste woensdag van het jaar. Dat er nog vele mogen volgen. Mijn goede voornemen is om alle keren te verschijnen. Behalve als ik niet kan. Nu nog een bouwdoos uitzoeken.

Een gelukkig en gezond jaar gewenst,

Jan Coen

J.Prummel
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Berichtdoor J.Prummel » 3 jan, 2016 16:28

Ook hier de eerste woensdag van het nieuwe jaar en ach waarom niet ... kom ook voor de verandering weer eens ;) Inderdaad alleen nog die bouwdoos vinden ... maar alvast iedereen de beste wensen hebben we dat weer gehad :mrgreen:
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....

Wim Oldekamp
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Berichtdoor Wim Oldekamp » 5 jan, 2016 0:12

Hallo Grunn,

Veel geluk en gezondheid in 2016 en dat er maar veel gebouwd mag worden.
Als jullie a.s. woensdag zitten te bouwen, vergadert het Sneek comité over 6-2 a.s.
Ik weet dat Johanna en André komen bouwen, maar zijn er meer van jullie clubje die dat van plan zijn? Mag ik dat dan even weten, graag vóór woensdagavond, dan kan ik het meenemen in de vergadering.
Niet dat er geballoteerd wordt hoor, maar we zitten (bijna) nokkievol.
Bij voorbaat dank,

groeten,
Wim
Erger u niet, verwonder u slechts.

André Jonker

Berichtdoor André Jonker » 5 jan, 2016 15:08

we gooien het even in de groep morgen.
enne, we zitten in een ander zaaltje.....
voor wie de bovenste posting gemist had....
Mat en Plat

jan coen wijnstok

Berichtdoor jan coen wijnstok » 6 jan, 2016 9:37

Mooi weer voor onze eerste bouwavond. Ik zag dat de Globe gisteren gesloten was vanwege de ijzel. Even in de gaten houden of dat vandaag wel het geval is.
Ik ga mijn stijgijzers opzoeken, en de spijkerbanden voor de fiets. Mocht ik wat later zijn, dan ligt dat aan de conditie van het door mij bereden of begleden wegdek.

Groet,

Jan Coen

Manfred Ahlte

Berichtdoor Manfred Ahlte » 6 jan, 2016 10:55

Veul hail en zegen int Nije Joar !!!! en natuurlijk iedereen ook een creatief, vruchtbaar en plezierig bouwjaar 2016 gewenst.
Ik heb verder drie aandachtspunten:
1.
In aanloop op on ze deelname aan Overloon eind maart 2016 overkwam mij een iets wat lastig communicatieprobleemtje. In mijn Twenotaccount staat nog steeeeeeds mijn al lang vervallen emailadres m.ahlte@kpnplanet.nl. Alle aan mijn oud emailadres gerichte mails komen niet meer in mijn mailbox.
Mijn emailadres is nu: m.b.ahlte@gmail.com. Van Andre heb ik begrepen dat ik wel mee mag naar Overloon. Hoi.
2:
Wanneer nog voldoende ruimte aanwezig, wil ik wel graag mee bouwen in Sneek op 6 februari. Ik hoor wel of het lukt.
3.
Gezien de wegen hier in Finsterwolde en omgeving lijkt mij het niet verstandig om de weg op te gaan. In het donker al helemaal niet. Je weet niet hoe de weg buiten het bereik van het licht van de schijnwerpers er uitziet. Dat wordt heel langzaam rijden. Daarvoor is de afstand Finsterwolde - Groningen te groot.

André Jonker

Berichtdoor André Jonker » 6 jan, 2016 12:26

Goedemorgen Allemaal,

1. Manfed, inderdaad we gingen er van uit dat jij mee zou naar Overloon. En ook je nieuwe mailadres heb ik inmiddels binnen.
2. Wat mij betreft is het prima naar Sneek, als meer mensen willen geef het hier even aan.
3. Ik weet niet hoe de wegen in Groningen zijn, maar ik ben vanochtend erg lang bezig geweest op kantoor te komen, als ik de berichten mag geloven is het afwachten of ik vanavond nog wel veilig thuis kom...
En tsja, Ik heb geïnformeerd of de Globe vanavond wel open is, dat lijkt nog niet zeker.
Maar als het weerbeeld in groningen net zo is als hier op kantoor, dan denk ik dat het sowieso niet erg druk gaat worden.
Ik denk dat het heel erg mee zal vallen als ik er uberhaupt op tijd ben.

André
Mat en Plat

Kees Hartmans

Berichtdoor Kees Hartmans » 6 jan, 2016 12:48

Hoi, er is nog plek voor een persoon in ons Landal Greenhuis in Overloon.

Groet Kees

André Jonker

Berichtdoor André Jonker » 6 jan, 2016 17:25

de terugweg viel mee, eigenlijk geen gladheid op de weg, sterker nog ik lijk zelfs wat te vroeg thuis te zijn.
Dus we zullen zien hoe hoog de opkomst zal zijn......
Mat en Plat

André Jonker

Berichtdoor André Jonker » 6 jan, 2016 23:19

ondanks het dreigende winterweer wisten nog 4 bouwers de globe te bereiken.
dat er wat speelde bleek in de eeterie, want het was er tamelijk leeg.
dit kwam de snelheid van de bediening en de hoeveelheid van de porties overigens ten goede.
na een weldadig maal werd de nieuwe bouwruimte betreden.
het licht was goed, de ambiance was prima en de ruimte was voldoende, zelfs om een eventuele lichte groei op te kunnen vangen.
klein nadeel was dat de kachels pas om 9 uur aan sprongen.......en het friest buiten...tsja.....

er werd aardig doorgebouwd en de avond vorderde behoorlijk. Johanna bouwde een kraz van takom, Jancoen bouwde een skode-mortier van takom, kees bouwde een stug van revell en andre bouwde een panzer 4 van tamiya.....de koffie was ondanks de kleine groep aardig snel op....
maar goed, omdat uw schrijver het met de fiets niet helemaal aandurfde was hij per carpool met joh meegereden...dit resulteerde er in dat iedereen gelijktijdig de deur uit stapte. en dat was het voor het eerst in ons 10-jarige bestaan.....
de thuisreis is overigens zonder brokken verlopen.........maar goed, het blijft dreigend weer.....maar voor nu, graag weer tot de volgende keer.
Mat en Plat

Terug naar “Bouwgroep Groningen”