bouwavond 7 oktober

Hier vind u alle activiteiten en actualiteiten van de Bouwgroep Groningen

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Richard Polderman

André Jonker

bouwavond 7 oktober

Berichtdoor André Jonker » 30 sep, 2014 11:41

dame en heren,

de bouwavond van 7 oktober begint zich al aan te dienen.....
zoals gebruikelijk begint het eten rond half 7 en kan er gebouwd worden vanaf 7 uur.

andre
Mat en Plat

Kees Hartmans

Re: bouwavond 7 oktober

Berichtdoor Kees Hartmans » 30 sep, 2014 11:57

Hallo bouwers en bouwster, ik eet en bouw weer mee, ijs en gezondheid dienende. Het wordt menu B met het voorafje van de week.

Groet Kees Hartmans

J.Prummel
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Berichtdoor J.Prummel » 1 okt, 2014 10:40

Ik kom ook zoals het er nu voorstaat, je weet het nooit natuurlijk zo ruim van te voren ;)
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....

jan coen wijnstok

Berichtdoor jan coen wijnstok » 2 okt, 2014 14:59

Hidihi,

Ik zal mij ook weer aan de dis en de plak scharen. Ditmaal weer eens zonder de volgende ochtend vroeg uit de veren te moeten. Ik verheug mij op een vrolijke en productieve avond. Ik zal in het mij welbekende bedaarde tempo onderdelen uit gietramen verwijderen en die na rijp beraad en het nodige kuisen in of aan elkaar bevestigen.

Tot dinsdag,

Jan Coen

Kees Hartmans

Berichtdoor Kees Hartmans » 2 okt, 2014 17:18

Bedoel je bejaarde of bedaarde tempo?

Kees

Han Bos

Berichtdoor Han Bos » 5 okt, 2014 15:46

Ondanks de indruk dat het afwachten is of je voorgeschoteld krijgt wat je bestelt hebt wil ik me dinsdag weer aan de dis vervoegen. Heb ook een nieuwe doos van het juiste formaat gevonden om m'n modellen in mee te brengen, er zit alleen nog een M3A3 Stuart in die eerst af moet. Die gaat dus dinsdagavond onder het mes.

J.Prummel
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Berichtdoor J.Prummel » 5 okt, 2014 15:49

Gezellig, moeten wel een grotere tafel regelen, probeer nu wel de bus op tijd te halen en als die niet vroeger komt dan zou het lukken om niet als eerste te eten ;)
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....

André Jonker

Berichtdoor André Jonker » 10 okt, 2014 9:14

Op dinsdag 7 oktober vond alweer de 10e bouwavond van het jaar plaats. ondanks de stevige tegenwind wisten 5 eters de globe te bereiken. het was druk,erg druk. maar door het kloeke optreden van Kees zijn we er toch in geslaagd 1 en later 2 en op het hoogtepunt zelfs 3 tafels te bezetten.... Hoewel de bestelling snel opgenomen was, duurde het uitdragen wat langer. formeel wachten we nog steeds op de eerste 2 drankjes en 3 van de 5 hoofdgerechten. maar goed, wat uiteindelijk op tafel verscheen was prima. de gamba`s waren erg lekker, het reserve hoofdgerecht ging er ook wel in, hoewel ze zeker niet zuinig waren met de rode kool. ook de leffe trippels gingen er wel in, hoewel misschien iets te zwaar bij het eten.
De koffie stond zelfs al een keer klaar, hoewel die inderdaad wat later gezet had mogen worden. maar goed, men kan niet alles hebben.
toen er eenmal een begin met het bouwen gemaakt kon worden viel op dat de verwarming wat luchtig was, in die zin dat ie vol stond te brullen met lucht in de leidingen, wat een hoge pieptoon met zich meebracht. zo`n toon die door jeugdigen als hinderlijk wordt ervaren en door ouderen niet wordt waargenomen.
Jancoen werkte aan een jeep van miniart, kees was bezig met de classic-panzer2 van tamiya. johanna knutselde aan een dodge van bilek, welke uitgegeven werd door italeri. Andre knutselde aan een stalin 4, hoewel hij niet heel scherp was en dus de verkeerde binnenkanten van de loopwielen heeft zitten schilderen. han werkte aan een stuart van afc-club.
de avond vorderde gestaag en buiten waaide het flink door. maar door een mooie port bleef de overlast beperkt. rond 11 uur vertrokken de bouwers huiswaarts....
Mat en Plat

Terug naar “Bouwgroep Groningen”