Hallo,
de laatste update van de bouwfase.
Een van de laatste stappen in het bouwproces is de voltooiing van het interieur. Omdat de M2(A1) vooral troepen vervoert zitten er vooral zitplaatsen in het achterste gedeelte van de bak. Verder zitten er enkele kisten en 2 radio's.
Het interieur is eerst voorzien van een primer. Ik gebruik Vallejo primers en voor dit model Olive Drab. De rest is geschilderd met Citadel verf. De wash is ook gedaan met een product van Citadel Agrax Earth wash. Na drogen ziet het interieur er zo uit:
Op de voorkant komt een tarp, weet even geen woord in het Nederlands.
De laatste stap is het samenvoegen van de cabine en de achterbak. Daar bleek dat er wat spanning op stond en beide delen niet helemaal perfect aansloten. Om de de naad te fatsoeneren heb ik een stukje Evergreen strip op de lijmnaad geplakt, lijkt een stuk netter
Tot slot heb ik nog wat restanten van de vorige bouw van een M2A1 overgehouden die ik eerst wat schoongemaakt heb en straks op het model komen als die van kleur voorzien is.
Alleen de lampen, antennes en wapens ontbreken nog, die worden aangebracht als het model klaar is omdat het er net zo snel weer afbreekt.
Grtz