Even de aandacht voor het volgende: via de site van Toemen Modelbouw
http://www.dodatabase.nl/asp/toemen/ bestelde ik kortgeleden een aantal producten, waaronder 8 potjes Model Master verf die voor € 2,10 worden aangeboden. Het totaalbedrag werd door mij netjes overgemaakt en vervolgens ging er per e-mail nog een specificatie voor de kleurnummers richting de firma. Het ging om vier verschillende kleuren, waarvan ik elk twee potjes bestelde. Alhoewel ik om een bevestiging van de nagezonden specificatie heb gevraagd, heb ik deze niet ontvangen.
Toen de zaak werd afgeleverd (overigens keurig binnen een week) zag ik tot mijn verbazing dat er van de 8 potjes maar zes werden geleverd. De reden die hiervoor werd gegeven, was dat de potjes niet € 2,10, maar € 2,75 kosten. Een flink prijsverschil dat overigens tot opheden niet is bijgewerkt op de site (zoek maar in de betreffende website op Model Master en je ziet wat ik bedoel - we zijn sinds de bestelling ruim een week verder!).
Hierdoor is de situatie ontstaan dat ik:
1) niet geleverd heb gekregen wat ik besteld heb;
2) ook nog eens dertig cent teveel heb betaald voor de goederen die ik wel heb ontvangen (het verschil tussen de prijs voor 8 potjes voor 2,10 en 6 potjes voor 2,75);
Ik heb inmiddels aan de firma een email gestuurd waarin ik het bovenstaande in wat ruimere bewoordingen heb medegedeeld en heb gevraagd een voorstel te doen om er alsnog uit te komen (nogmaals: ik heb ook richting Toemen aangegeven er geen probleem mee te hebben inplaats van 2,10 een bedrag van 2,75 per potje te betalen, maar ik wil wel het bestelde ontvangen!)
Ook heb ik vermeld dat ik dit topic zou plaatsen. Ik zal jullie op de hoogte houden van de verdere afhandeling, maar ik heb dus na mijn eerste vrijage nog geen echte liefde ontwikkeld voor de Firma Toemen. Maar dat kan in de loop van dit topic nog veranderen, afhankelijk van de afwikkeling. Doe met die kennis je voordeel.
Greetz,
Wim.
(het droevigste is nog - maar dat staat hier los van - dat juist de kleur die ik het hardste nodig had, ontbrak!!!)