TAKOM 2030 NEW FOTO UPDATE 12-11-2018

Voor het on-line uitwisselen van algemene informatie, modelbouwtechnische vragen en contacten.

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Rob Plas, Richard Polderman

peter kuijpers

Re: TAKOM 2030 NEW FOTO UPDATE 12-11-2018

Bericht door peter kuijpers » 13 nov, 2018 9:33

Bert

Ik volg je al een hele tijd, maar iedere keer ben ik verbaasd hoe knap dit allemaal word weggebouwd.
Ik denk dat het napluizen in de documentatie je enorm veel tijd gekost heeft, je zou dit in boekvorm moeten uitgeven.
Je duidelijke foto's en beschrijvingen geven mij veel inspiratie in ieder geval.
Is er verder nog iets bekend over de aangekondigde boeken van Volker Ruff?
Ga lekker door met je mega bouwproject en laat ons meegenieten.

Peter
Bert Koopman
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot
Contacteer:

Re: TAKOM 2030 NEW FOTO UPDATE 12-11-2018

Bericht door Bert Koopman » 13 nov, 2018 11:25

Peter,

Ja het bestuderen van de documentatie en voor al de foto's vergt erg veel tijd, denk zelfs behoorlijk meer als het bouwen.
Fijn dat je de foto's en tekst van het bouw review bruikbaar vind, dat is ook mijn bedoeling om info te geven.
Uit eindelijk is dit item de V2 met voertuigen niet zo'n uit gekauwd iets als de Shermans of de Duitse tanks.
Hoop nog veel bruikbaars te kunnen schrijven en van foto's te kunnen voor zien.

Mbt de boeken van Volker Ruff daar zit ontzettend veel vertraging in door "tegenwerking van uitgevers/drukkers",
Hij hoopt nu dat het eerste boek april mei kan verschijnen, maar met een garantie van hier tot aan de deur.
Dus afwachten maar, mocht het zo ver zijn dan zal ik er ook aandacht aan besteden.

Met vriendelijke groet

Bert
the A4/V2 Rocket Man

"The Angel of Death is abroad in the land, only you can't hear the flutter of its wings"
Winston Churchill 15 of januari 1945
Plaats reactie