Dat het nog zooo lang heeft geduurd!!!

Voor het on-line uitwisselen van algemene informatie, modelbouwtechnische vragen en contacten.

Moderators: Richard Cramer, Rob Plas, Jan Peters, rob linssen, Richard Polderman

R. van der Vos

Dat het nog zooo lang heeft geduurd!!!

Berichtdoor R. van der Vos » 30 apr, 2009 10:01

Tasca heeft een Sherman DV aangekondigd

Dus waar komt Dragon mee?? Juist een Sherman DV :roll:

dubbelklik op foto voor vergroting!!

Afbeelding

groet,

René

Wouter Siepman
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

tis ze met tri-star gelukt (zo te zien)

Berichtdoor Wouter Siepman » 30 apr, 2009 11:30

Nou... het is DML met Tristar gelukt (zo te zien) hopenlijk kan Tasca (echt geweldige kwaliteit imho) wel de voortdurende DML aanvallen overleven.

DML maakt een aantal geweldige kits (kwaliteit wordt steeds beter) maar waarom ze zonodig deze kleine spelers kapot moeten maken ontgaat mij geheel.

Ik vondt de Tristar kits (alhoewel priegelig) altijd erg mooi en beter dan het DML equivalent, nu zullen we de welbikes etc. (de 222 gaat naar AFV Club) misschien nooit meer zien, en wie weet wat ze in de toekomst nog hadden willen/kunnen uitbrengen, bedankt DML.....

Overigens begrijp ik best dat Tristar ook zeker mede door andere zaken ten gronde zal zijn gericht maar het feit dat werkelijk AL je modellen ook direct door een ander bedrijf in dezelfde markt worden gezet zal zeker niet hebben geholpen bij de voortbestaanskansen.

Tasca is wat mij betreft nog mooier dan Tri-star was, en bij Tasca past alles ook nog eens perfect.

DML qua kits (de meeste dan, niet zo zeer de sherman series) top, maar qua mentaliteit de bodem.

Sorry hoor maar dit moest ik toch even kwijt, en dan te bedenken dat ik een hele stapel DML kits heb liggen waar ik heel blij mee ben!

Hilbert Zuijdendorp

Berichtdoor Hilbert Zuijdendorp » 30 apr, 2009 11:53

Daarom snap ik dat gevecht niet tussen trumpeter en DML... Zelfde modellen, allebei grote spelers!! En net wat je zegt, ik vind het erg jammer van tristar. Want hun accuracy van hun modellen waren echt subliem! En daar kan DML nog wat van leren (voorbeeld, Marder III H).

Greetz,

Hilbert

RinusBijkerk
Contacteer:

Berichtdoor RinusBijkerk » 30 apr, 2009 15:28

Maar kan het niet zijn dat de bedrijven samenwerken o.i.d.? Dat ze met gezamenlijke teams alles opmeten? Het is inderdaad er toevallig dat dragon de hele tijd met de zelfde kits komt..
(Ze hebben de box-art dan ook al af + alle details / nieuwe features)
:o

Rinus

Terug naar “Twenot Nieuwsgroep”