Bronco A 13 review

Voor het on-line uitwisselen van algemene informatie, modelbouwtechnische vragen en contacten.

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Rob Plas, Richard Polderman

Plaats reactie
jeroen gerritsen
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bronco A 13 review

Bericht door jeroen gerritsen » 5 okt, 2008 13:09

To Friul or not to Friul,that is the Tracktion.....
by Rob .
gisteren dacht ik bij mezelf....morgen bij mijn zuster.......................
Arjan Wiskerke

Bericht door Arjan Wiskerke » 10 okt, 2008 18:33

Onbegrijpelijk dat ze niet eerst het latere type uitgebracht hebben, maar goed dat is een kwestie van geduld begrijp ik. Ik zou em dan graag als beute panzer bouwen:
Afbeelding

Arjan
eelke warrink

Bericht door eelke warrink » 10 okt, 2008 18:56

Arjan Wiskerke schreef:Onbegrijpelijk dat ze niet eerst het latere type uitgebracht hebben, maar goed dat is een kwestie van geduld begrijp ik. Ik zou em dan graag als beute panzer bouwen:
Afbeelding

Arjan
Zo gaat het altijd op de modelbouwmarkt, Arjan. Het minst populaire type wordt altijd eerst gereleased. Mensen kopen de kit ("Het is niet mijn favoriete type, maar het is toch een XXX en die had ik altijd al als kit willen hebben"), daarna komt het populairdere type uit, en veel mensen schaffen dat type dan ook nog aan, want die vinden ze nou eenmaal het mooiste. Waarom denk je dat AFV Club bijvoorbeeld eerst een Churchill Mk III uitbrengt, en niet meteen de IV? :wink:
Arjan Wiskerke

Bericht door Arjan Wiskerke » 10 okt, 2008 19:06

Ik denk dat je gelijk hebt Eelke, van uit dit perspectief is deze wat cynische strategie wel begrijpelijk :wink: .

Arjan
Wouter Siepman
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

of...iets minder cynisch maar toch

Bericht door Wouter Siepman » 11 okt, 2008 23:19

Ik denk dat Eelke het wel eens bij het rechte eind kan hebben! Of misschien denkt men, we verprutsen het toch wel, brengen we eerst een minder belangrijke variant uit, kunnen we daarna onze foutjes rechtzetten (en mogen we ons "DML" noemen) en kunnen we de belangrijke variant recht doen.

Overigens vindt ik dit zelf een prima versie om mee te beginnen, deze vroege versies zijn gewoon ingezet in de actie en hebben hun steentje bijgedragen aan het proberen in de kiem te smoren van het kwaad.

Een must have en ik hoop dat er nog meer early-war uit gaat komen (maar dat komt vast wel goed).

Gr. Wouter
erik jan eskes

Re: of...iets minder cynisch maar toch

Bericht door erik jan eskes » 13 okt, 2008 10:53

Wouter Siepman schreef: ... hebben hun steentje bijgedragen aan het proberen in de kiem te smoren van het kwaad.
Hoi Wouter,

Dat heb je mooi gezegd. Complimenten!

Mvrgr

Erik Jan
Plaats reactie