l'Alpe d'Huzes 2019

Even bijkomen in het Twenot Café. Wat losser dan de overige forums en hier kan het nogal eens van de hak op de tak(ken) springen.

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Jakko Westerbeke, Richard Polderman

Plaats reactie
Remco Hollebrandse

l'Alpe d'Huzes 2019

Bericht door Remco Hollebrandse » 28 mei 2019 19:09

Beste collega bouwers,

De spaarzame vrije tijd die ik heb naast mijn baan besteed ik deels aan modelbouwen en deels aan racefietsen.
Soms denk ik, met de airbrush in mijn hand 'zat ik maar op de fiets'. Soms denk ik op de fiets 'zat ik maar in mijn 'mancave'.... :mrgreen:

Volgende week doe ik voor de 5e keer mee aan l'Alpe d'HuZes. Ik doe dit om geld in te zamelen om onderzoek naar de strijd tegen kanker te financieren.

In 2012 deed ik voor het eerst mee. Met veel pijn en moeite kwam twee keer boven. Ik was kapot. In 2013, 2015 en 2017 was ik er ook bij en haalde 4 keer. Op 6 juni 2019 wil ik opnieuw de strijd met de berg aangaan. Dit keer is het doel 5 keer omhoog.

Help mij zoveel mogelijk geld in te zamelen om onderzoek naar de bestrijding van deze vreselijke ziekte te financieren. Ik weet dat het moeilijk is; geld geven met in het achterhoofd de vraag of het goed terecht komt; of het niet in zakken van profiteurs verdwijnt. Bedenk dan dat het excuus om dan maar niets te doen mij er ook niet van weerhoudt me toch vanaf afgelopen september minimaal 3 avonden per week op de trainingsfiets in het zweet te werken. Omdat ik geloof dat verreweg het grootste deel van het geld, verreweg het grootste deel van mijn inspanning, toch terecht komt daar waar het zo hard nodig is: Onderzoek. Dan blijft slechts over het motto van de stichting: Opgeven is geen optie!

Steun je mij? (ondanks het feit dat ik momenteel bezig met een vliegding..... een North American F86K Kaasjager.....omdat mijn vader daar ooit onderhoudswerkzaamheden aan deed via Aviolanda Woensdrecht.....), dat kan via https://www.opgevenisgeenoptie.nl/fundr ... ebrandse
PE-ter v. Stiph0ut
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Re: l'Alpe d'Huzes 2019

Bericht door PE-ter v. Stiph0ut » 31 mei 2019 01:23

Niks minder dan een Held ben je, Remco.
Heb 'm zelf ook ooit een keer gedaan, maar zeker niet zoveel jaar achter elkaar.
Heel veel succes kerel, en ook heel veel plezier en voldoening (al is het maar achteraf)!
8)
There are three side-effects of acid: enhanced long-term memory, decreased short-term memory... and i forgot the third.

-- Timothy Leary
Remco Hollebrandse

Re: l'Alpe d'Huzes 2019

Bericht door Remco Hollebrandse » 31 mei 2019 15:34

Dankjewel Peter voor je steun!
Plaats reactie