Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

PS. Ik heb overwogen de White eerst af te werken of een van de andere kits in aanbouw te pakken. Had weer motivatie nodig en dan is wisselen van project voor mij wel eens helpend. Zonder meteen een nieuw project op te starten.
Mooi hoe je alle delen voor de bevestiging van de loopwerk en de aandrijving hebt gemaakt. Heb je deze op kunnen meten? Want hiervoor heb je naar mijn idee een goede referentie nodig.

Ben benieuwd naar de kleuren als hij klaar is.
Ik ben ook benieuwd naar je verf laag maar zo met het witte evergreen is ook zeer mooi om naar te kijken
Standaard uitrusting, Marcel.......speciaal plakspul tegen lastige Duitse vliegen.Heel erg mooi Alex. Snap alleen die twee licht gele dek zijlen op de achterzijde niet helemaal.
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken toen ik m’n vorige bericht hier schreef 🙂 Met een beetje geluk komt er in de niet al te verre toekomst inderdaad zo’n fabrikant met een model, maar ik ga er nog niet op zitten wachten …ik denk dat een goede plastic weasel al jaren een omissie is in modelbouw-land.....maar ik denk dat het niet lang meer kan duren met al die Chinese firma's, die aan de lopende band hoge kwaliteit modellen uitpoepen.

Het wordt er eentje van een Commando-eenheid? Dat had ik nog niet meegekregen.de Vickers K opfrissen
Het wordt er eentje van een Commando-eenheid? Dat had ik nog niet meegekregen.